Rapport från styrelsemöte 22-06-08

Hela styrelsen samlades för terminens sista styrelsemöte.

Sven-Ingvar Johansson, Osby, har tackat ja till att ställa ut under oktober. Höstens utställare blir:
september - Susanne Jardeback Olesen
oktober - Sven-Ingvar Johansson
november - Vonna Y Svantesson

Britt redovisade en fin plan för styrelsens studieresa den 14 juni. Besöksmål och tider framgick klart och tydligt.

Medlemsresan den 1 okt diskuterades återigen och nu föll alla pusselbitar på plats. Pirjo slutför arbetet och inbjudan ska vara färdig till höstens infoblad. Infobladet planeras att skickas ut så fort som möjligt efter styrelsemötet den 10 aug.

Medlemmar i Tyringe Konstförening har en förmån på Wanås Konst, gå 2 betala för 1. Endast en av besökarna behöver vara medlem i föreningen.

Monica tackade styrelsemedlemmarna för terminens arbete och alla såg fram emot styrelsens studieresa kommande vecka.