Medlem

Bli medlem i Tyringe Konstförening och stöd det lokala konstlivet. Vi arrangerar utställningar på Tyringe bibliotek. För bara 200 kr per år blir du medlem och är med i vårt konstlotteri.

Vi arrangerar sju utställningar per år i utställningshallen på Tyringe bibliotek. På hängningsdagen kl 15 är det ”Fika med konstnären” för medlemmar. Det innebär att konstnären presenterar sig och sitt arbete kortfattat, mingel och diskussioner om utställningen tillsammans med konstnären.

Som medlem får du medlemsinfo två gånger per år. Har du lämnat din e-postadress till kassören får du mail inför varje ny utställning eller annan aktivitet.

Medlemsavgiften, 200 kr betalas till konstföreningens bankgiro 5889-0633 eller swishas till 123 643 34 45. Skriv betalningsavsändare, och är du ny medlem skriv även ”ny medlem”.

För medlemsavgiften köper vi konstverk av årets utställare till medlemslotteriet med dragning i december.

Den som värvar ny medlem har möjlighet att vinna ett inramat grafiskt blad. Meddela kassören via mail eller telefon vem du värvat.