Jubileumsutfärd den 7 okt

Carola Grahn, Namahisvarri, 2023. Foto/Photo Anders Norrsell

I år är utflyktsmålet Wanås Konst (Skulpturpark), strax utanför Knislinge.

Det finns platser kvar på den guidade turen så det går bra att anmäla sig även om sista anmälningsdag har varit.

Till Wanås tar du dig för egen maskin, för den som önskar finns möjlighet att äta en enklare lunch i Wanås café. (för meny se: Wanåskonst.se under café).

Behöver du hjälp med transport hör av dig till Alda Kristjánsdóttir 0733-99 95 12 senast den 30 september. Avfärd för de som önskar hjälp med transport från Tyringe järnvägsstation klockan 12:30.

Vi samlas vid huvudentrén på Wanås kl 13:15, där får ni era entréarmband och karta över Wanås. Fram till kl 14 tittar vi på utställningarna, som är nära. Kl 14 samlas vi alla i caféet och avnjuter en fika. Vår guidade tur startar kl 14:30 och pågår i 90 min. Efter den guidade turen avslutar vi vår gemensamma utflykt och var och en åker hem när den vill.

Pris för medlem 200 kronor (icke medlem 250 kronor).
I priset ingår inträde, guidad rundtur och enklare fika. Den guidade rundturen bjuder Tyringe Konstförening på.

Max 34 deltagare, först till kvarn gäller. Bindande anmälan sker genom att avgiften betalas in till

• Konstföreningens bankgiro 5889-0633
  • Swish 123 643 34 45

Vi hoppas att ni blir sugna på att följa med oss på denna resa!!